Support

  • network_cellHoe kan ik +Jack bereiken?

    Vanaf maandag 29 november 2021 is +Jack op locatie aanwezig en bereikbaar. Ga voor meer informatie en contactgegevens naar de contactpagina.

  • network_cellWat zijn de werkdagen en -tijden van +Jack?

    +Jack is aanwezig op maandag en vrijdag van 09:00 tot 15:00 uur en op woensdag van 10:00 tot 16:00 uur. Bij onze contactpagina vindt u deze informatie ook.

  • network_cellIk heb een klacht over +Jack. Waar kan ik me melden?

    Dat vinden we bijzonder vervelend. Zou u uw klacht willen sturen aan info@thejamescompany.nl? Wij zullen uw klacht, indien gewenst, zo anoniem mogelijk behandelen.

  • network_cellIk ervaar overlast van mijn buren. Kan +Jack dit oplossen?

    Bijzonder vervelend. +Jack kan een bemiddelende rol spelen als het op overlast aankomt, maar kan geen 'officiële waarschuwingen' uitdelen. +Jack zal dan ook, met uw goedkeuren, de Property Manager van MVGM inschakelen om deze rol op zich te nemen.

  • network_cellWat gebeurt er met mijn persoonlijke gegevens?

    Wij gebruiken uw persoonlijke gegevens enkel voor de volgende doeleinden:

    • het (digitaal) versturen van de juiste informatie naar de juiste persoon;
    • zorgen dat het gebruik van de services zo optimaal mogelijk verloopt;
    • zorgen dat uw reparatieverzoek bij de juiste afdeling terecht komt en zo goed mogelijk verholpen wordt;
    • om in geval van nood zo goed en snel mogelijk contact met u op te nemen.

    Uw gegevens worden niet gebruikt voor commerciële doeleinden en uw gegevens worden niet verstrekt aan derden zonder uw toestemming. U geeft automatisch toestemming voor het delen van uw gegevens met onze partners als u een service gebruikt of aangeeft dat u wilt dat wij contact met u opnemen of u terug (laten) bellen. Op dat moment verstrekken wij enkel de hoogst noodzakelijke gegevens aan onze leveranciers. Zo ontvangt onze partner van stomerijdiensten uw gegevens, om zodoende zijn administratie te voeren en contact met u op te nemen als er onduidelijkheid bestaat over uw bestelling. Uiteraard altijd in het belang van de kwaliteit van de service.

    Wordt u toch ongewenst commercieel benaderd door één van onze partners? Dan vragen wij u vriendelijk om ons hiervan op de hoogte te stellen via burano@plusjack.nl. Wij zullen dan zorgen dat uw gegevens worden verwijderd uit de database van onze partner.

    Voor meer informatie verwijzen wij u graag naar ons privacy statement.

  • network_cellHoe kiezen jullie je leveranciers?

    Wij proberen zoveel mogelijk samen te werken met lokale ondernemers. Wij geloven in de kracht van lokale samenwerking. In elk geval blijft de kwaliteit van dienstverlening het belangrijkste criterium. Als u een klacht heeft over één van onze services horen we dat natuurlijk graag. Stuur ons een e-mail op burano@plusjack.nl.

  • network_cellHoe kan ik een technische storing in mijn woning melden?

    Voor spoedmeldingen is MVGM 24 uur per dag en 7 dagen per week telefonisch bereikbaar via 088 4324100. Spoedmeldingen zijn reparaties die niet kunnen wachten tot de volgende dag of tot na het weekend. Denkt u hierbij aan een ernstig lekkende waterleiding, een gaslek of een verstopte hoofdriolering in een appartementencomplex of flat, een ernstige daklekkage of een liftstoring.

    Is het minder urgent? Neem voor meldingen, storingen, reparatie- of onderhoudsverzoeken die minder spoed hebben, contact op via kcc.wonen@mvgm.nl.

  • network_cellIk wil mijn huur opzeggen. Hoe doe ik dat?

    Gaat u verhuizen en wilt u de huur van uw woning en/of parkeerplaats opzeggen? Volg de stappen via de navolgende link https://www.mvgm.nl/veelgestelde-vragen/huur-opzeggen/

  • network_cellIk heb een vraag voor MVGM. Waar meld ik me?

    Online vindt u de meest gestelde vragen voor woninghuurders op www.mvgm.nl/u-bent/woninghuurder/veelgestelde-vragen/.

  • network_cellIk heb mijzelf buitengesloten! Wat nu?

    U kunt het beste contact opnemen met het klant contact centrum (KCC) van MVGM. Zij zorgen ervoor dat u zo snel mogelijk voor een schappelijke prijs uw woning weer binnenkomt. Door hun samenwerkingsverband met betrouwbare experts kan dit zowel binnen als buiten kantoortijden. U kunt hen bellen op het volgende nummer: 088-4324100.

    Veel succes!

  • network_cellWelke informatie heb ik nodig voor het kiezen van een internetprovider?

    Bij de oplevering krijgen huurders informatie over de meterkast: hierbij krijgt u ook informatie over de aansluitingen. We raden u ook aan om de mogelijkheden van de nutsvoorzieningen te bekijken op www.mijnaansluiting.nl onder vermelding van de postcode en huisnummer.

    Direct overstappen? We mogen u namens onze partner KPN een mooie aanbieding doen: zij ontzorgen u met de installatie en zorgen ervoor dat u vanaf dag één online bent in uw nieuwe woning. Ga voor meer informatie naar de Internet Overstapservice op onze Services pagina.

Staat uw vraag niet in deze lijst?

Stel dan hier uw vraag